شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

راه‌اندازی نخستین شبکه‌ی توزیع نوری هوش‌مند روسیه توسط هواووی

russia

چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۲:۰۰


شرکت چینی هواووی راه‌اندازی شبکه‌ی توزیع نوری هوش‌مند(iODN) برای شرکت مخابرات روسیه را در ناحیه‌ی پرم‌کرای تکمیل کرد. این نخستین شبکه‌ی iODN در روسیه است و خدمات پیشرفته در اختیار مشترکین فراخ باند می‌گذارد.

وایمکس‌نیوز - شرکت مخابرات روسیه(روس‌تلکوم) بزرگ‌ترین بهره‌بردار شبکه‌ی ثابت در این کشور است و برای حفظ مزیت رقابتی و تقویت خدمات خود در پی راه‌اندازی فراخ‌باند پرسرعت در بستر فناوری فیبرتاخانه(اف‌تی‌تی‌اچ) بوده است اما در مورد مشکلات نگه‌داری و بهره‌برداری زیرساخت شبکه‌ی نوری نگرانی‌هایی داشته است که راهکار iODN هواووی برای مقابله با این چالش‌ها است.
راهکار هواووی از طریق مدیریت منابع الکترونیکی ، حفاظت از سرمایه‌گذاری‌های زیرساختی و کاهش هزینه‌های ظرفیت‌افزایی باعث تقویت کاربری شبکه‌ی نوری می‌شود. پایشگری بی‌درنگ میزان پیشرفت احداث شبکه و تنظیمات بهینه‌ی خطوط نوری از دیگر قابلیت‌های این راهکار است که ارایه‌ی سریع خدمات را میسر می‌کند. برای افزایش قابلیت اطمینان شبکه و ساده‌سازی نگه‌داری و بهره‌برداری نیز سازوکار چندترازی تضمین کیفیت خط در این راهکار وجود دارد. به کمک این راهکار می‌توان کیفیت خط را تحت پایشگری بی‌درنگ قرار داد و عیب‌یابی سریع انجام داد.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو